Sunday, December 28, 2008

12.33pm..
aku kat bilik aku nieh kat za'ba..
aku,miza n jiha nk kuar g metro point nieh..
nk g maen bowlng n bli brng sket..
sjak akhir2 nieh aku rjin plak maen bowlng..
nk asah bakat nti bole lwan ngn ketam,k.dila n a.apaw..
hahahahah
xda lah aku tgk jerw kowng maen pas nieh..
=p

sbnrnye..
mcm2 dlm fikiran kau skunk nieh..
aku t'sepit..
antara syg, sakit, takut n dri sndri..
aku syg kat yg nie tp die mnyakit kan...
aku syg kat yg tu tp situasi x m'izinkan..

aku sndri xnk gado ngn family aku psal love life aku nieh..
ape yg downg plih myb xkne ngn idop aku..
tp aku plik npe die gak yg jd plihan..
sume dh aku critakan tp kbaikan die m'butakan family aku ntok tgk sume kjahatan die..

my father said..
"give him another chance,if he didnt change u can do wateva u wanna do.. its all on u"

my ibu said...
"setiap org tu ada kbaikan n kburukan..jgn tgk kburukan die jerw cbe perhatikan kbaikan yg die da wat slame nieh.. ibu pcaye die bole b'ubah.. n now pown die da nmpk laen kn?? "

n aku plak???
"ntah.. tgk lah cam nerw nti.. mlaz nk pk... "

n lastly aku pk..
biarlah mase yg tentu kan..
aku akn tnggu n lihat..

tp tbe2...
mbr aku ckp..
"parents ko ade ngn ko sjak ko lahir ke dunia nieh lg...nieh la mse nyer ko nk blas jase downg sume dgn hnye dgr ckp downg..xssh kn? dgr jerw..if lme2 nti ko t'seksa msti parents ko nmpk n myb downg akn b'ubah fikiran.. kn?? "

hurm...
thnkz pd sume yg m'beri kan idea..
m'berikan pndapat..
tp at da end aku gak kn yg kne wat kputusan???
n aku sgt pasti kputusan nieh akn mnyakit kan ati beberapa pihak..
n myb akn mnyakitkan ati aku gak..
so,, hrap sgt kowng dapat fham..

p/s:: post story nieh smbil dgr lagu situasi dr bunkface..sgt sdey.. (^0^;)