Monday, March 9, 2009

:: PARTY TYME!!!!! ::

olla...
waa~~
sgt besh mnjadi 20!!
hak3
ari sabtu ari tuh aku di clabrate lg!!
hik3
1st ngn my family...
blik tuh mak n ayh amek..
skali ngn anty n uncle n spupu aku yg kcix comey tuh...
than kteowg g mam kat "Family fav place "
hehe
than blik2 umah jerw xsmpao stngah jam ade lah mbr aku nieh dtng ajk tman die kuar mam..
aku pown g jelah..
plik gak..
npe nk mam smpai ke pavilion??
tp da die ckp die ngidam nk mam kat situ aku pown ikot jelah..
rpe2 nyerw!!!!
mbr aku yg lain2 da tnggu kat rainforest sports bar!!!
hak3
da ready da nk wat suprise ntok aku..
sgt lah aku xsngke downg2 nieh..
heheh
neway mlm tuh mmg besh n enjoy!!
hak3
thnkz to my big sis lah sbb mnipu aku ntok bwk aku ke tmpt kejadian tuh..
hik3
sgt besh ye mlm tu sbb aku di buli oleh DJ n band kat tmpt tuh..
haish
mle2 t'sgt lah malu..
tp tgk sume slumber jerw..
aku pown LAYAN JARH~~!!
hak3
da la mlaz nk taip..
jom tgk gmbr...
=p


+ adiah n kad dr mereka...

nk gak complain,, yg dtng rmai tp adiah sket! hik3 :P +



+ nieh kek aku ntok mlm tuh..

choco indulgence lg hehe +


+ nieh food yg aku mam mse dner ngn family hehe +