Sunday, April 5, 2009

:: MASIH MENCUBE~ ::

olla bloggers..
ari jumaat ari tuh blik umah..
than nieh td dkat2 maghrib baru sampai umah..

blik umah ari tuh bnyak gak aktvt..
jumaat tuh lmbat smpai umah..
sbb owg yg mnjemput sesat g ane ntah~
haish..
than smpai2 je da mlm..
makn, mnghadap satu kejadian tragis(aku n mieza je yg tawu~) than tdo..
kne tdo awl sbb sok pg nk g tgk jiha nyerw ko-k bowlng..

ari sbtu g lah tgk jiha..
than ptng tuh knon2 nye nk g sunway..
tp delay smpai lah ke mlm..
huk
smpai2 je ice skating tuh da ttp~!!
waa~~!!! sgt geram~!
tulah kowng yg xcomey~
owg da ckp dah jom grak ptng tuh..
dgel2..
than g jln2 jap..
usha2 tmpat b'seronok tp xde mood ah..
g fav place pown rse nk blik gak..
so aku pown blik smentara rakan2 yg lain b'hibur..
huk

ari ahd tuh~
g lah petrosains~
kte nk g zoo tp hurm~
bley plak bdk kecik tuh nk g klcc tgk dinasour..
aku pown ikot jelah..
bosan tahap gaban ah kat citu..
huk

hjat aty blik nieh nk wat asaimen..
tp xgrak2 gak projek aku tuh..
haish

ari tuh owg blik umah...
amek sume smangat n kekuatan~
owg ingat owg da ckop kuat..
tp ble blik je cini..
ngadap laptop je owg da rse smacam..
haish~!!!! xske2~!!
mne pergi nye smangat yg owg bwk dr umah td??
t'cicir ke??
mne pegri nye sume kata2 perngsang dr nenek n mak cik tmpat owg luah sume msalah??
mne2??
huk
saat nieh~!
rse nk blik umah balik je..
xmo dh dtng2 cni..
t'ingat kata2 nenek..
"skejap je kn da staun? n dalam staun tuh mcm2 yg jd ntok ayu jd lbey dewasa"

erm~
smbil2 mngarang entry baru nih owg g lah kat sume link yg owg ade..
fb,ms,fs,blog,skype n sume2 lah yg owg ade~!
dr satu ke satu "laman sosial" (bak kata syaza)..
aty nieh tersentap skit demi sikit..
than ade lah "lalat" yg bwk brite sdey...
tmbah2 lah beban di hati..
npe ntah.. sensitif sgt mlm nieh..
ade je yg xkne di mata n di hati~

erm~
dh2 lah tu mlayan prasaan..
hik3
ape yg berlaku tu biar lah berlalu..
ape yg ade skunk mse dpn~
mse lalu tuh dh xde ape yg aku bole ubah..
kalo ade pown aku da x mampu..
skunk nieh ape yg bole aku wat is mngadap ape yg ade~
rse ape yg aku patot rse n..
trime sume akibat n hikmah dr stiap kputusan yg aku amek..
hrap aku twoz kuat~!!
cayok2~!!!
(^_^)