Wednesday, June 10, 2009

+ till when +

smpai bile semua nieh perlu ku tahan??
smpai bile air mata nieh perlu terus mengalir??
smpai bile beban nieh perlu aku tanggung...

ya mmg aku yg memilih jalan nieh..
mmg aku yg b'paling dr kputusan kita..
mmg aku yang beralih arah...

ingat janji kita??
tegur bila aku slah..
ingatkan bila aku lupa..
kejutkan bila aku alpa..

aku akui..
makin hari mmg kita makin jauh...
aku cuba ntok kembali..
tp aku mcm x diperlukan..
aku cbe ntok b'tnye..
tp soalan itu terbiar di udara..
t'gantung tanpa jawapan..

aku xnmpk di mana silap nye..
aku puas b'tnye..
tp jawapan yang aku dapat??
"belum sampai mse nye..."
"nanti lah owg bagi tahu.."

bile ade pemerhati yang perasan...
ape yang mereka ckp..
"biaselah dlm idop ni kite kne berkorban.."
"mungkin korang belum cukup memahami.. rapat ye tp memahami..?? "

kalau pngorbanan ni yang aku perlu serahkan..
aku xsanggup..
kalau ini harga yang aku perlu bayar..
aku xmampu...

ape pown..
aku mohon maaf..
andai bnyk tindak tanduk aku selama ni yang menyakitkan ati kamu,kamu n kamu..
sedarkan lah kwn mu ini..
aku dah mencuba yang terbaik..
tp.. mungkin aku masih belum abes mencuba...
belum cukup berusaha..

p/s: ape pown yang terjadi.. kowng tetap di hati..
bkn niat nk mnyakitkan ati kowng.. aku hambaNYA yang lemah..
yang xmungkin lari dr membuat kesilapan...