Thursday, September 3, 2009

+ akhirnyaaaaaa...... +

olla bloggers....
walawei....
ase nye dh lame sgt xmnaip ntok blog aku nieh...

dlu..
blog ni lah tmpt mluah rse sdey...
mbuang rase tnsion....
mncorak kan kgembiraan...
tp skunk dh makin malas n lpe psal blog...
nieh sume psal FB lah..
hik3 motif sgt slah kn FB.. ;p

bnyk mende yg tbuku di hati...
n terbenam di kpala otak nieh...
tp ble nk taip....
ase nye sume tsekat..
sbb??
ntah lah...
biar lah rasie...

tbe2..
ase kbebasan mnaip...
mengupdate blog tuh..
tbatas....
knape???
hish~!!! xbtol nieh....
eh ske aty aku lah nk tulis ape pown kn...
ko nk tase tuh ko pnye pasal lah....
nieh blog aku kan???
ko tamo sakit ati balh ah dr blog aku~!
sape swoh ko bace kn?
haaa.... GTH~!!
hak3

kk...
1st of all..
aku pnye lah dok pk...
psal hamba Allah nieh....
sedap nye lah mlot die kalo ngate owg....
kalo bahan owg...
ble kne balik??
haaaa.......
tawu plak ko snyap...
yelah...
aku n yg lain2 sedar ko tuh cape n mcm mne....
tp..... kata2 ko tuh...
pergh~!! kalah tuh kilat yg mnyambar bumi....
zaaassss~!!! kne sbijik... tahn ko bg lagik.. ko msok kn plak sume bahase2 yg ko ade...
aku tau lah aku pown mcm ko... 2 x 5 je... tp kadng2 lu sudah lbey lah kawan....
langsng tada pk hati owg lain.... huh
geram2~!!! ko ckp ikot sdp *&^$ ko je... ko xtawu pape pown...
tp bajet jarh mcm tawu sume mende~!!! sume abes ko pukul canang~!
amboiiiii........ nieh kang aku dh dapat info yg ko nak tuh...
aku tempek kat muke ko~!! aku nk sgt tgk mke ko time tuh...
ckp bajet mcm sume kje ko je yg wat slame nieh~!!
huh

p/s : aku da abes playsafe dh nieh~! huh