Wednesday, December 9, 2009

- ADA APA DGN CHENTA?? -

olla bloggers..
now nieh ngah nk donload movie tajuk di atas lah..
AADC.. hahah nieh shume salah ALVIN tu lah...
aku g bersiar2 di blog die dn kmudian nye terbace post die psal cte nieh...
huhuuuu.. tringin plak mau tgk.. so ape lg? donload lah.. tp ngaj jem nieh..
huish twok btol lah... ;(

ok.. now im not in relationship anymore..
wat happnd??? dun know.. mcm2 happnd.. hihi
how i feel?? dun ask coz u dun wanna know.. trust me..
but i amek jalan tgh je...
dgn tidak memikirkan nya..
snang cte abaikan.. n lari sjauh yg mngkin.. huhu
n playsafe dgn mngeluarkan statmnt " tiada jdoh antara kami"
ngeeee~

ok.. now aku nieh sellfish kah?
x aku mmg lah xjual ikan tp mksud lain sellfish tuh pnting kan diri...
aku pnting kan dri kah?? lately aku feel cm tuh.. BUT~!!
dgn berbuat begitu aku tidak lagi mudah mngalirkan air mata..
im much2 stronger than before~! huhuuuu
xtawu lah... tp wt mse nieh aku slesa begini sbb tnggungjwb yg ade di bahu nieh mnuntut aku ntok mnjadi lbeih kuat dan tabah...
dalam 1 organisasi jika yg di atas tuh lemah dan mudah mnanges mcm mne yg dibawah??
so.. aku perlu kuat..
ada bahtera yg perlu aku kemudikan..
n i have to do all this thng...

pd syg2 ku.. mieza n geera..
aku tawu ade sesuatu di hati korunk..
ade yg xsdp di mata.. xshuke di tlinge.. n geli di ulu ati.. (tibaa jarh ;p )
trime kseh sbb concern n sowie sbb mnyakitkan kowng..
aku xnk ulas pape.. sbb semua tuh adalah alasan yg dijana kan oleh otak aku yg comey nieh..
ape yg aku bole ckp is sowiee sgt2...

yunk~ owg tawu awk nanes sbb owg..
but trust me.. i know wat i do.. n i'll try my best to fix it..
wat i want from all of u is ur spport.. plish trust me this time..
bkn snang nk mntx pape dr korunk..
aku lbey shuke hadapi nye sndri..
aku xkan ssh kan korunk lagi dh..
ckop lah pngalaman lalu memporak prandakan kite..
kali ini biarlah aku je yang hadapi..
pape pon jgn risau.. owg kuat..
owg tawu kamo,kamo n kamo syg n concern psal sy...
tp sy xnk nyusahkan sesapa..
sy dh blajar berdikari maka sy akan berdikari kali ini...

oke~ done with all thise thng yg smemng nye sy tamo pk pown...
huhu
last ly... sy mahu siapkn semua gerak kerja sy...
1) dinner kolej
2) apresiasi pendeta
3) etiket
4) kapreza -light2 jarh.. ;p

ok till than bubuye.. ;)