Wednesday, March 3, 2010

+ loosing grip n loosing my pride tuh+

olla bloggers...
yes lately..
bnyk mluahkan di blog nieh..
sbb blog nieh adalah objek yg tidak idop n tak bole mngeluarkan kata2 yg memedihkan hati..
blog ini dekat dihati n paling mnyenangkan hati...

aku trime hakikat bile mantan cakap kite kene korbankan segalanya untk program...
ye aku trime.. n aku bersedia..
tp apa yg aku terpaksa korbankan adalah sgt berat... sgt2 berat...
-aku korbankan air muka aku bile ade yg mula xrespect aku as what i hold... n ade yg mempersoalkan kredibiliti n apa yg aku buat.. *ok aku trime walaupun benda tuh sgt sakit!!!! *
-kawan mula melemparkan kata2 sinis n mula buat muka dgn aku.. *ok akutrime n ia sgt2 sakit too*
-aku smakin khilngan kawan2 aku... *yes itss soo hurt! *
-aku tpkse mnjatuh kan air muka aku sejatuh2 nye... mrendahkn diri aku serendah2 nye.. untuk mnyelamatkan program aku..*its hurt man!!!!! relly hurt!!!! *

bukan mrungut.. tp hnya sbagai medium mluahkan... baca jika perlu..
jika tidak sile klik ikon b'bntuk "X" kat atas tuh...
n blok skali blog aku nieh.. aku xkesa...

sesekali cube lah ltak kan diri di tmpat aku...
cubalah pgang ape yg aku tnggung di bahu ni...
ye mmg ini tnggungjwb aku..
tp spatutnya 1 hati itu perlu untk mringankan nya...
ok dats all.. enuf is enuf..
20 more days to go...

p/s:: knape kami bole jadi gam semasa pasu ko mula pecah n knape ko jugak tak jadi gam bila pasu aku dah berderai didepan mata...??