Friday, November 12, 2010

- TAMAT SUDAHHH!!! -

olla bloggers...
sgt lame xupdate..
pd yg follow blog nieh msti mnyesal kan...
lately nieh bnyk mnaip..
tp end up dkat draft..
sbb mnjaga sensitiviti manusia lain...

okeh!! smlm tepat jam 3 ptang...
scara rasminye berakhir sudah sem 1 thun 3 sy di UKM..
sy xpernah sangka sy akan pergi sejauh ini..
ALHAMDULLILAH dgn rahmat tuhan yg satu nieh..
Dia masih lagi memberi sy ruang dan peluang
untuk bernafas dan berusaha untuk segulung ijazah..
so, skunk sy tinggal 3 sem lagik...
2 sem with clases n exam 1 sem fully book for practical..

entry nieh dibuat akibat penangan blog cik mizzbutterfly...
ble bace entry die yg ini, aku pun mula berfikir ape yg terjadi dlm sem nieh...
sgt banyak... setiap sem di UKM mesti ade mase2 nye aku akan menangis...
menangis keranan kehidupan di sini...
bile menoleh ke belakang melihat perjalanan sem ini, mood mula berubah,
mendung menampak kan wajah nya..

sepanjang sem ni...
kami dh xseperti sem2 yg lepas...
kita dh xseperti setahun yg lalu...
aku juga bukan seperti aku yg semalam...
sem ni banyak dugaan...
bak kata cik wany.. sem yg memupuk ketabahan!!!
iye... sem nieh menjadi kan aku lebih "batu" dr sem2 yg lepas..
dr hari2 yg semalam...
sentiase cube recover perasaan yg -ve..
sentiase cube untuk senyum evan hati dh jadi mcm ape ntah...
sepanjang hmpir 6 bulan nieh..
peristiwa ITU dan INI...
menjadikan aku lebih serabut.. :P
tapi mcm biase..
ada hikmah disebalik setiap kejadian...

exam kali nieh...
dah pulun habes...
nak baiki pointer...
iA kite tunggu hasilnya next month...
cume.. agak down ngn ppr AA yg sgt susah....
ampun dr.AZLINA.. huuuu
yg lain overall ok kowt.. huuuu

sem nieh ukuwah antara dak2 akaun tahun 3 lebih erat terjalin...
ada majlis berbuka puasa, ade jamuan hari raya...
hubungan antara kami... masih begitu...
selepas peristiwa INI... segalanya masalah mulai surut tapi begitu juga dgn hubungan kami..
surut....... -_-
cuma satu yg aku harapkan...
satu hari nanti kami boleyh berkumpul...
masing2 dgn kehidupan masing... tp duduk 1 meja berborak dgn gembiranya
tentang keadaan kita sekarang...
hubungan kita juga tidak seperti dulu...
selepas peristiwa ITU..
jujurnya... aku mula hilang arah...
dh xde ape yg aku tuju sbnrnye..
aim aku sudah mula berubah...
dan nak kembali kepada kondisi yang lama.. aku ragu2...

lastly.. repekan terakhir nieh...
aku tuju untuk cik mizah...
terima kaseh sbb jadik rumate sy untuk genap 2 tahun sebenarnya...
sem 2 tahun 1 , sehingga sem 1 tahun 3..
harap sepanjang cuti sebulan nieh kita mampu membuang segala perasaan -ve
yg wujud antara kita... dan semoga ko temui senyuman di kolej lain..
senyuman yg aku xmampu berikan selama ni..
maaf untuk setiap air mata ko yg jatuh untuk aku...
n terima kaseh menjadi rum8 yg kdang2 sengal nye ngalahkan monyet yg bergayot kat luar tingkap ni...



pada YUNKIES yg bakal grad se sem lagik.....
jiha n jira...
semoga sem terakhir korang bakal ditempuhi dgn kejayaan...
maaf andai ada tutur kata yang kurang senang di hati...
andai ada yg xsedap di mata...
terima kaseh untuk segalanya pd sem ini..
jumpa lagi sem depan... iA...



pd kita....
lagu yuna - cinta sempurna,..
memang apa yg sy rasakan hari ini dan hari2 yg semalam...
untuk hari2 esok... masih belum sy terokai..
maaf untuk segalanya..
halalkan makan minum sy selama ni..
halalkan segala yg terkurang n terlebih...
sy hanya sy... mmg sukar untuk diubah..
tetap keras membeku seperti ini...
btw.. terima kaseh kerana mendorong ke arah perubahan...
sy hargai setiap kata dan nasihat awk... satu bakti awk pada agama.. ;)


k lah chow!