Wednesday, March 2, 2011

++ KETIDAK PIKIRAN ++


OLLA BLOGGERS...
sorry lah lame menghilng...
tup2 smlm muncul troz update pasal teater...
hahahah
nmpk sgt semangat menaip tuh wujud
time ade perasaan teruja kat something je kan?? =p

hari ni sehari suntuk pakai formal...
perghhhh~!!!
tercabut urat kaki!!
jarang2 pakai kasut bertutup ni tbe2 kne pakai sehari suntuk..
mmg xtahan lah..
asal ade mase je comfirm bukak kasut...
alaaa~~ korang pon mesti mcm tuh kan??
msok je dewan kuliah bukak kasut than bersila atas krusi..
kan?? kan???
tahu dah~~ ;p

hari nieh ade mcm2 talk lah kat FAK td..
kalo ikotkan hati mmg xnk g...
tp FAK dh wajib kan... TERPAKSA lah pegi.. T__T
TALK td tuh ade yg bosan ade gak yg klakar...
but yg paling sronok bergossip dgn kawan2 lah kan...
dr dalam dewan bawak ke teres eko niaga, bawak pulak ke fst, smbung plak kat bustop..
complete lah sudah.. sume yg jumpe ade crite msing2..

mmg pelik lah kan...
smlm ase nye 6 jam je aku tinggalkan bumi UKM ni...
mcm2 hal terjadi...
dgn yg kat FAK nye, dgn yg kat KOLEJ nye, satu UKM lah ade crite howt...
adeyhhhh~~
trase howt seketika~!! wink2 =p

k lah aku tahu sume org sayang aku...
sume care pasal aku..
aku appreciate sgt...
siyes ni aku xtipu...
aku pon syg sume kawan2 aku...
so, kalo de pape xyah lah nk gossip2 sajor,,
better troz tanye kat aku.. haish
kate kawan... xkn xknl lagi kot prngai kawan...
ni kalo dh kantoi ngate blakang2 mcm mne??
apo nak buek??
mende kecik je der.. bleh setel luar court..
xyah nk canang 1 kampung...
nieh ade radio begerak da nieh..
mmg tarak sedap lah ni..
eh eh lupe plak..
sy suke pada kamo n kamo yg troz tnye kat sy tuh...
trime kaseh daun keladi... *^*

so kesimpulannye,,
semua orang ade spekulasi sendiri,,
tp xbermakna semua spekulasi itu benar belaka...
THE END...

k chaw~~