Sunday, May 8, 2011

++ 1st week PRACTICAL ++

OLLA BLOGGERS....
and olla my bloggie*...
*ala2 nama manje giteww... =p

3 mei 2011 yang lalu bermula lah hari sebagai seorang pelajar
yang sedang menjalani LATIHAN INDUSTRI a.k.a PRAKTIKAL..

on 1st day tak ada pape yang menarik just kena uruskan dokumen sumber
for this one bus company..
that company nak kurangkan bayar tax..
so kami kena try kurangkan collection mereka..
sangat leceh okey...
bas dorang dah lah banyak..
mula-mula kena kira total yang dorang rekod kan..
kot2 lah salah kan..
*tp mmg banyak salah pon.. mcm manelah dorang kira agak nye.. guna sempoa kowt..!
lepas kira total kena keluarkan 8hari dari setiap bulan dalam setahun and untuk dekat 50 biji bas..
banyak okey dokumen dia..! 4 kotak + 2 plastik besar..
8 jam kerja selama 4 hari ngadap benda tuh je... =___="

at first aku rase macam biasa je..
bila bace post coursemates kat group LUCA PACIOLLI ...
aku rase aku lah antara yang beruntung...
ada yang kena balik sampai pukul 10malam...
sabtu pon ada yang kena kerja...
aku rasa minggu2 akan datang aku bakal mengalami naseb yang sama..
mari kita tunggu dan lihat...

pengalaman in every week akan ditulis di bloggie ku ini..
pada sape-sape yang bakal berintern \ LI ..
boleh lah jenguk-jenguk kat bloggie ni untuk persiapan korang ber-LI..


p/s :: sapa2 yang nak carik tempat praktikal boleh lah PM me kat FB..


ok chaww~~