Thursday, October 13, 2011

++ HEALTHY WEDNESDAY ++

OLLA BLOGGERS...
yesterday was a healthy day for me..
tahu kenapa?? sebab semalam saya menjalani hari yang sihat...
eh? macam tak menjawab soalan je..
ok2 saya cerita..

semalam habis je ofis hour terus ke tasik ampang..
tahu sy buat apa? sy jogging dengan bestie saya..
sehat kan?? kann??
dah cakap dah....
hurm dalam sejam jugak lah pusing2 dalam taman tuh..
tapi tak de lah sejam tuh jogging..
jogging sikit, jalan sikit, jogging balik, pastu tak larat jalan..
tapi sepanjang sejam tu memang banyak jalan lah dari jogging.. kui3

lepas jogging tu penat2 pegi pasar malam kejap..
tapi saya tak beli pape pun..
just jalan je, teman kak yati beli makanan untuk org rumah..
lepas dari pasar malam kami ke...
ehem2.. TUTTI FRUTTI..!!!!!!!
weehooo....
sehat jugak kan?? kan??
haaaa dah cakap jugak .. ^_-



haaaaa sehat kan hari rabu saya semalm???
so, kepada semua. silalah jalani hari2 anda dengan makanan dan aktiviti yang sihat.
sayangilah tubuh anda..
pesanan iklas dari RAHMAH ABDUL AZIZ dan keluarga.. =p

ok chaaww~