Monday, October 3, 2011

++ MACAROONS ++






OLLA BLOGGERS..
last saturday saya makan macaroons for the first time..
lembab kan? orang lain dah boleh buat sendiri dah macaroons tuh
saya baru nak makan.. but.. better late than never kan? =p
macaroons ni beli kat pictachios bakery.. ^_^

al-kisah pembelian macaroons adalah kerana membelikan kek untuk birthday
makcik kesayangan saya.. Rozaimah Manap..
tengah pening-pening pilih kek ternampak pulak macaroons... @_@
eh eh teringin lah pulak....
soo... saya beli lah.. 3 bijik rm6..
and rasa... habis mengunyah 1 bijik pertama...
erm.. ak rasa pape yang menarik pon..
selepas habis mengunyah bijik yang kedua...
alamaaaaakk.. terasa nye rasa kacang..
saya bukan lah peminat kacang.. maka bijik yang ketiga saya serahkan
kepada kawan baik saya.. kina.. =p
tapi still lagi nak rasa macaroons kat tempat lain..
any suggestion anyone??


1. ni contok kek yang dihiasi dengan macaroons. menarik kan? ^_^




2. oh. inilah macaroons setelah kunyahan yang pertama.. ^_^




k chaww~~