Tuesday, October 11, 2011

+ SUKU AKHIR PIALA MALAYSIA 2011 +





OLLA BLOGGERS..
sila jangan pelik tengok tajuk entry ini.
ini memang julung-julung kalinya saya menaip pasal bola.
before this just sokong Harimau Malaya je..
tu pon skuad Raja Gobal je..
semua pasal Final Suzuki Aff yg mereka menang dulu tu lah..
right after tu semua bola kat Malaysia ni aku layan.
friendly match pon aku layan.
hebat kan aku? haha

ok mlm semalam layan Selangor lwn Perak.
sah2 lah aku sokong Selangor sebab aku dok kat Selangor. heee
game yang menarik!!!
tapi aku rasa kalau dapat tengok Kelantan vs Terengganu lagi menarik..
sebab dengar cerita game mereka sangat panasss.... hottt to go.!

ok semalam sebenarnya ada 4 game suku akhir yang berjalan serentak di few places.
tapi ni baru 1st game. akan ada game timbal balik jumaat ni. if im not mistaken lah. ^_^
so keputusan 1st game semalam :
Selangor [3] vs Perak [1]
Felda United [1] vs Negeri Sembilan [0]
Terengganu [3] vs Kelantan [1]
T-Team [2] vs Sabah [1]

sapa-sapa yang nak tengor semua gol yang dijaring kan tuh boleh lah g tengok kat Soker.net
and game Kelantan vs Terengganu tu Wajib Tonton ok. !! scary but interesting.

few more game lagi before final. let the best team win.. ^_^



oh. gambar ni time Malaysia vs Singapore dulu2 tuh.. ^_^
saja je buat hiasan..

ok bye~~