Wednesday, November 23, 2011

++ HARIMAU MUDA vs TROFI AIM YUNA ++





OLLA BLOGGERS...
aku pasti seluruh rakyat malaysia yang ada di seluruh pelusuk dunia bangga dengan kejayaan pasukan Harimau Muda dalam mempertahanan pingat emas di Sukan Sea.. despite of semua perbalahan dan gado2 yang penyokong dua2 negara ni lancarkan lets see the bright side of the story.. perasan tak skuad Harimau kita makin bagus dan mantap dari sehari ke sehari.. and peminat pon dan bertambah.. pheewiiitt.. sekarang populariti pemain bola lagi hebat taw dr artis.. haha so tak payah lah aku cite banyak pasal kemenangan ni.. korang search lah sendiri even kat berita pon tak habis2 cerita pasal bola kita ni...



TAPI..~~!!!!! masa arena sukan kita makin maju dan dijulang industri seni kita pulak jatuh menyembah bumi... beberapa pesta anugrah kita berkontroversi... paling memalukan trofi untuk lagu terbaik yang dimenangi yuna akan ditarik balik... ye ditarik balik..!!!!what a shame.. =_=" ye aku memang peminat yuna.. tapi kalau korang tak mnat yuna pon korang rasa patot ke??


aku rasa selain dr tarik balik trofi tu.. few people kena siasat auditor yang bertanggungjawab.. what the point of having an auditor kalau benda macam ni still berlaku?? auditor tidur ke time buat keja? ke mata dah kelabu sangat?? apa pun im sure semua orang akan kesian kat yuna.. yelah die tak salah kot.. so now aku faham kenapa die lebih senang pergi ke LA untuk kembangkan bakat die.. kalau mcm ni lah industri kita... huh

nak tahu lagi pasal cerita yuna ni baca ah kat berita harian ..

k chaww...~~