Wednesday, March 7, 2012

++ 7th MARCH 2012 ++


OLLA BLOGGERS..
pada tarikh hari ni 23 tahun yang lalu..
lahir lah puteri tunggal yang juga merupakan anak tunggal kepada pasangan Astuti Ningsih Ruslan dan Abdul Aziz Manap di Kampung Tanjung Putus Pahang.
dan Puteri itu adalah saya..!!! Rahmah Abdul Aziz yang nama lainnya Ayu.

bermula jam 12 malam tadi sehingga lah entry ini ditaip, aku menerima ucapan selamat dan doa dari teman2 sekeliling..
Alhamdulliah 23 tahun sudah aku bernafas di muka bumi ini..
Terima Kasih Ya Tuhan kerna memberi kesempatan sebanyak ini..
Semoga peningkatan usia ini seiring dengan peningkatan amalan yang bakal di bawa ke sana kelak. amin.
terima kasih pada semua yang sudi mendoakan sy ..
semoga doa kalian di makbulkan.

malam tadi terasa lain sangat dalam..
terasa rindu pada YUNKIES dan sekalian warga Za'ba.
yelah sepanjang 3 tahun ni,
hari lahir disambut dengan prank2 tidak berapa menjadi dari mereka.
dari kisah eksiden sehinggalah announcement mengejut di pentas Kapreza..
tapi semua tu lah yang buat hidup aku ceria di za'ba..

semalam dapat wish dr lucky star aku.
cik ainur rakina abdul rahim..
lepas wish je dia sibok tanya die orang ke berapa..
1st tak? haha
comel kan lucky star sy? =p

lepas tu aku terfikir untuk buat special list untuk semua yang wish aku semalam...
mari2 kita lihat siapa yang berjaya...
nama yang bertuah ni akan dapat pakej percutian di bilik tidur masing2.. haha

Orang Pertama yang wish di :-

1. Twitter - Ainur Rakina
2. BBM - Syazah
3. Facebook - Rosza Manap (acik)
4. Voice note - Amir
5. whatsapp - Dina Farhanna
6. Text - Geera Johari
7. in Real Life - Suhaimi
8. nyanyian Happy birthday live - huda , zaza, muna, amilia, and semua set 3 kajian kes

nanti kalau ade lagi yang menarik aku update..
yelah hari ni belum berakhir lagi.
manalah tahu nanti ade kapal terbang buat happy birthday untuk aku..
haha *berangan!! *

k chaww~