Friday, December 19, 2008

:: how i FEEL rite now ::

now?

hurm..

sgt2 stress, tension, serba slah n sdey...

aku stress sgt2..

kje?

myb xkowt..

sbb aku da kwn2 aku yg sgt sengal nieh m'bntu..

downg sentiase sedia m'bntu even kdng kterunk da

b'tegang urat sket...





" heritage race" ?? kdng2 ye.. n kdng2 x..

program nieh da jd tnggungjwb aku..

n xnk aku kne wat..

n alhamdulillah..

aku wat sume nieh ngn ati yg ikhlas even pown

da bnyk menda yg aku t'pkse korban kan..

tp ape yg wat aku sdey sgt nieh..


LOVE life aku..

asal lah sadis sgt nieh? ahakz..

mcm2 hal lah..

mkin aku mlas nk fikir mkin bnyk plak msalah..

last2 aku rse..

baek aku idop solo..

idop ngn kwn2 aku jerw..

kn lg snang..

yg kanan x..

yg kiri pown x..


hurm...

idop nieh da bnyk p'simpangan..

t'pulang kat kita lah nk pilih yg mne..

tp dalam kite m'milih 2 mesti da ati yg kan trase n t'luke..

kn?

tp ape nk buat..

asyik pk ati owg laen jerw then ati sendri mcm mne?

spe plak yg nk jge??


hurm..

sok aku nk blik umah..

tenangkn fikiran..

spent time with my family..

sb next week paents aku akn ke indon..

tngl lah aku kat bumi m'sia nieh swang2..


then blik jerw ke sni aku akn siap kan "heritage race" aku

s'sempurna yg bole...





then..

i'll rearrange back my life...

yes i admit i like u..

but i dont think im strong enaugh to enter this love game again..

i try 2 be da one for u..

but i donno either i can do it or not....


p/s:: aku dlm dilema....... sowi lah.. cant make any disicion rite now..