Friday, December 19, 2008

:: trip to MELACCA ::

olla...
hurm da 2 ari aku asyik ulang alik g melaka..
sgt penat wo...
g pg blik pown pgi...
huk..
pnat nk mati..
g naek tron pjbat krajaan..
g jmpe ketua menteri melaka...
tp pape pown pngalaman yg aku dapat nieh sgt ssh nk dapat..
aku hargai gle sume pngalaman yg aku dapat nieh..
yelah bkn sume owg dapat jmpe ketua menteri melaka tu kan..
kami siap g umah die ,mnom2, lepak2 jap..
then dpt slam n borak2 ngn die..










p/s :: gmbr nieh kat umah ketua menteri melaka..
tgk lah muke kak aziah n amar yg ngah b'debar nk ckp ngn ketua menteri 2..
tp yb datuk 2 sgt baek n sportng...




p/s :: nieh kami ngah metng kat banguna st.paul..
sgt profesional kn kami????
huhu
dr kiri.. hani, ayu (me), amar n kukut.. =)




p/S:: nieh kterunk kat taman larangan...
taman nieh gt besh wo!!
jom ramai2 ke melaka.... (aku kn DUTA MELAKA )
ngeh2... =p

erm..
pape pown pngalaman kami kat sane sgt sukar nk di cari..
cri lah kat ceruk rantau mane pown kat dunia nieh kite xkn jmpe mlainkan kite
wat sume kije2 nieh...
=)