Wednesday, January 28, 2009

ETIKET MELESTARI GRADUAN BERKARISMA

LEGA...
tu lah ayg yg dapat gambar kan perasaan aku skunk nieh...
sume da seattle...
tnggal tnggu last post mortem jerw...

23-25 jan 2009
tarikh tu tarikh kramat...
sume yg kami usehakan b'jalan time tu...
mse 1st day tu kami tawu prfomance kami kurng bagus..
myb sbb kami blur lg kowt...
yelah mne lah nk pk sume menda2 tu...
da lah bus ajk n jaksa smpai lambat...
sesat..
but! thnkz to me.. smpai gak kat seri costa...
nielah faedah nyer ble da bnyk kali tawaf banda melaka tu ngn amar,k.aziah n kutz dlu..
tp thnkz gak kat jiha yg bace map mse time aku was2,,
huhu
mse dalam p'jalanan tu sgt hapy...
yelah skali ngn jaksa n a.hatta..
downg nieh mne lah pnah dok diam kan...
spnjng pjalan tu kami practice tepuk...
hak3 mcm2 hal lah jad...
yg aku xbole lupe..
bonda n acap lah..
dr "alif tanda" jd "ayu kimak"..
hak3
pdan mke aku..
tulah kaco lg downg...
=p
smpai2 jerw aku da trase bahang2 stres..
yelah yg tnggu kami sampai rmai tp yg tlng angkat brang???
hurm......
lantak lah...
mlm tu slot ngn linda onn...
besh gak lah...
huhu
tp mse mlm tu kami de prob sket ngn pmbahagian kumpulan HR...
kne lah rombak blik...
huhu
nseb menda bole seattle..
mse tgh program tuh tbe2 chenta hati datng...
hak3
gigih dtng sndri..
tkejuk n sgt besh lah time tu...
huhu
die datang ngn yayunk farol..
mmg sgt tharu..
thnkz mox!!!
hak3
erm mlm tu time post mortem kne hentam ngn a.hatta..
kami tawu kami bnyk wat slah..
kami xslahkn a.hatta marah kami..
huhu
tkejut r kne mara..

SABTU PLAK..
hurm ari nieh ari krangkraf ngn raja shamri..
mmg besh lah
cik li tu..
sgt sporting...
mse tu kaim join jerw program..
mcm peserta yg lain gak..
mcm2 goodies dpt...
siap berebut ngn farol lg..
hak3
sowi yerw yayunk......
mlm tu slot ngn raja shamri...
evben pown die x sempurna luaran tpo dalaman die sgt perfect...
die tabah mnghadapi liku2 idop die...
"kite2?? sbb tu manusia nie berbeza"
(bak kata raja shamri)
mse slot die tu mmg sgt sdey...
bile tgk jiha n mieza nges aku control n tahan lg...
tp ble tgk a.apaw nges...
aku da x bole tahan...
ape lg..
join lah skali..
huk
mse nieh tatam xde..
sgt rugi lah sbb slot nieh lah yg pling besh skali!!
slot fav aku...
mlm tu mse post mortem..
sume jd pnyumbang air mata..
kami luah kan sume stress yg mlanda..
btol ape a.hatta ckp..
ssh nk bg arahan pd kawan sndri...
bnyk menda yg nk d jage..
huk
harap kowng fham situasi aku...

AHAD!~~
waa...
tbe mse nyer ntok HR...
mle2 tu aku agk down sbb mcm2 prob ade..
tp btol lah kate owg stiap masalah yg dtng tu msti ade pnyelesaian..
thnkz to farol n yg lain2 sbb handle kan peserta time aku sbok uryskan yg lain...
tpkse lepaskan peserta lambat sbb da prob skit..
tp lpas jerw downg start sume menda pown jd ok...
time kau lah pusing2 setiap check point tanpa henti...
dr satu ke satu check point..
pnaz?
pnat?
aku da xpduli..
yg pntng kerja jaln..
time nieh aku sgt nantok yelah time duduk jap je pown aku bole t'lelap..
smalam tu aku xtdo g tompunk buntng kat blai polis tu..
thnkz to a.rizal lah sbb snggop anta..
n thnkz to my tatam sbb tlng..
huhu
mse majlis pnutupan nmpk sgt aku down..
yelah pnat n mcm2 dalam pale otak aku..
bnyk yg nk d suarakan tp xpe lah...
diam2 sudey~~
haha
sowi lah kat k.wani sbb kne ganti kan owg jd usher vip..
owg mmg sgt xlarat time tu...
smbil dudk pown bole tdo..
huhu

lastly....
thnkz to jiha,jira n miza,
tanpa kownh HR nieh xkn bjalan ngn lancar...
btol lata jiha kite xbole dok 1 biro..
nanti jd cam nieh lah..
kekok..
xpe dnier nanti sume bahagian lain2 kn?
kite cube wat yg tbaik k..
pape pown aku syg kat kowng..

pd jaksa2....
thnkz sbb bnyk bantu kteowg..
kami hargai sgt setiap bantuan dr kowng nieh..

pd ajk2 GRADUAN BERETIKET..
kowng lah yg pling hebat!!!
program kita berjalan ngn jaya nye!!
yippie~~