Friday, January 16, 2009

:: LUAHAN HATI ::

olla bloggers...
rase nye dah lame x mnaip n post sumthng kan...
dlu mse wat blog nieh xtawu ape fungsi nye..
ingat saje jerw nk suke2 sbb tgk rmai yg lyn blog nieh...
aku pown wat lah bile jiha da start wat....


then bile da wat rse nk luahkan sume menda kat sini...
nk cite bile aku xpuas ati...
nk cite ble aku sdey...
nk cite bile aku happy...
(wajib lah kan!! hak3)


tp bile aku tgk blik...
blog nieh jadi medan pergadohan plak...
kat cni lah nk hentam kawan...
kat cni lah nk hentam gf....
(erk????)
kat cni lah nk maki musuh...
n kat cni lah nk singgung prasaan best fwenz or owg yg rapat ngn kite.....
so,pe agk nye motif aku post blog nieh eh???
ntah lah..
aku pown xtawu...

tp skunk nieh aku rse emosi aku sgt xstabil...
nape???
ntah lah aku pown xtawu...
nk nges tp xde sbb...
nk mare tp nape?? kat cape??...

haish...
rse de sebeban tekanan yg aku tnggong....
dalam idop nieh..
bnyk ati yg kite nk jage...
setiap org di sekeliling kita punya perangai yg berbeza...
punya cara yg berbeza...
n kita plak kena hadapi mereka dgn cara yg berbeza supaya mereka x terase ngn care kita bergaul dgn mereka...

tp kdng2 aku terfikir...
npe agk nye kite yg perlu sesiaukn diri ngn mereke???
npe bkn downg yg try wat sume tu???
or kalo nk fair lg npe x kite same2 yg cube sesuai kan diri msing2...
win2 situation kan???

kdng2 aku rse nk jadi seorng yang selfish!
biar lah ape owg nk kate yg pntng hati n perasaan aku terjage..
yg pnting aku xkn trase ngn cape2...
n yg pnting aku bebas nk ckp ape jerw yg aku nk bile2 mase jerw....

tp aku x bole!!!!
n aku x smpai ati!!!
tp pelik nape ade pihak2 yg bole wat sume tu????
xfham cam mane downg rase...

eh...
pe yg aku post nieh xde kne mngene ngn sape2...
nieh sume luahan ati aku semate2...
pd sume owg yg aku syg,kwn2, knalan n musuh...
sume nieh bkn sbb sape2...
aku hanye nk menaip n wat luahan hati...
hehehe
so..
pd sape2 yg bace..
same2 lah kite berubah...
hahaha
(^_^)