Friday, March 27, 2009

:: KECAMUK NYA ATY NIEH~~!! ::

olla blogers..
hurm smenjak due menjak nieh rajin la plak aku nk post menatang baru kn?? hehe..
skunk nieh pkol 3.59 pagi..
knape xtdo lg aku nieh?? sbb td ptang da tdo bnyk sgt kowt..
bnyk menda dlm pale otak aku skunk..
aty nieh ari ni mcm kaca yg da retak..
sgt rapuh~~!!

tp aku xnk pk dh..
biar lah yg b'lalu tu twoz b'lalu..
"LETS BY GONE BE BY GONE "

ape yg ade dlm pale otak aku mlm nieh is "trustworthy"..
patot ke kite percaye kn sume owg sdngkn kdng2 aty nieh ragu2??
perlu ke kite letak kpercayaan tu pd owg yg sntiase buat kite ragu2??
jht ke aku sbb b'sngke burok kat die??

huk
ssh nye lah nk pcyekn manusia nieh~!!
aku da cbe tp mkin lme aku mkin ragu2..
knape?? mngape?? bgaimne?? siape??

aty n prasaan nieh bkn baju yg bole di tkr sesuka ati..
bkn maenan yg bole di jd kaN adiah..
mungkin ade yg b'tepok tgn bile lihat sume ni berlaku..
tp~~ ade aku kesah?? ade aku pdulik??

skunk nieh aku sgt srabot~!!
aty ku not stabil at all..
bulan pown baru mngunjung tiba nieh..
emosi ku sgt t'ganggu..
JIWE KACAU~!!

second thngs in my mind is "FWENZSHIP"..
ade plak yg b'bunyi ble aku da lme xde kat umah..
ade yg b'bunyi ble call aku xpat..
knon nye aku da lpe kwn lme..
aku da lpe kwn yg dlu slalu share dwit same2 bli mcm2..
hahaha

kowng~!
aku xpnah lpekn kowng,.
tp aku mcm kowng gak..
ade geng baru kat tmpat kowng..
n aku akui aku syg persahabatan tuh..
tp x b'mkne aku xsyg fwenzship kte dlu..
kte da mkin jauh..
aku prasan gak..
sjak aku msok sem 2 lngsng x b'sue muke kn?
aku tawu..
aku prasan sume tuh..
aku mntx maaf lah sbb aku de bnyk komitmen yg nk di pikul di sini..
bkn aku sngaje xnk g jmpe kowng..
huk
sowie.....~~~
1 fine day kte jmpe k kwn2..

pd yunkies..
aku mntx maaf if sikap aku kbelakangan nieh mngguris aty kowng..
aku skong spe2 yg rse nk jd jaksa..
aku xkesah..
tu plihan kowg..
n kputusan kowng..
kita akn tetap mnjadi KAMI..
sbb aku yakin persahabatan nieh adelah kekuatan kita..
tp aku lbey sygkn KAMI THE YUNKIES dr sgale nye..
kowng lah yg buat kn ari2 aku yg suram kat UKM nieh kembali ceria~!!
hehe

pd chenta aty~
owg tawu owg bnyk sakitkn aty awk..
tp pcayelah..
its not easy 4 me too..
its hard to put 100% comitment to diz relationship when problems keep coming to me..
n honestly im still trying..
hope u try to re arrange ur life babe..
dont waste ur youth 4 thngs less imprtant..
all da best~
may god bless u..
n im sowry 4 evrythng..

huh~!!
wake up,,wake up dri ku~!!
hehe
rse nk tdo n hope fully sok aku dpt mnjadi aku yg baru n FRESH..
"let by gone be by gone"~!!
hehe
lalala~~
aku tabah n gigih~!