Saturday, March 28, 2009

:: PENENANG JIWA YG LARA~~ ::

olla bloggers...
skunk nieh jiwe da agk tenang...
sbb td dpt lpas tension ngn mnanyi spuas ati..
even sore aku mmg da ilng since smalam kn..
aku tetap gigih mnyanyi ntok mlepas kn beban yg dipikul n hiba di dada..

mle nye cam berat aty nk g..
tp ntah npe aku g gak..
dlm perjalanan nk g tuh de lah sumthng yg mnyentap aty aku..
jiwe kcaw n kecelaruan aku beberape ari nieh da capai tahap klimax..
air mte mcm air pancut dah tyme tuh..
nseb x mcm pili bomba..
tp aku tabah kn aty..
aku da pnah lalui sume nieh b4..
menda nieh ptot nye aku da lali..
ngn smangat kwn2 aku lpekn sume cte..
aku tekad nk "back to basic"..
be the old "ayuaziz" yg da lme aku lpe kn..
huhu
ye2~!!!!!

hurm..
back on track..
sbnrnye td g karaoke ngn YUNKIES+ECAH+KAWAII+K.NORK+ABG RIZAL+ABG IZAN+ABG BADRUL~~
mle2 msing2 cam malu2..
tp xsmpai 2min..
sume da naik gle..
hahahah
lyn gle karaoke..
yelah msing2 mmg ngah tension pown..
dpt lak karaoke..
mmg lyn abes ah..
thnkz to abg izan n abg badrul ah sbb blnje kteowg eh..
hehehe

ecah~
jiwe kte da xkacaw kn??
da ok kn??
lpekn sume msalah eh?
kite refresh blik idop nieh..
jd kuat n gigih ak syg~
hehe

ha~~
t'ingat satu story plak tyme nyanyi tuh..
YUNKIES+ECAH nyanyi lagu samsons..
"kenangan terindah"..
sAMpAi tang chorus abes sume sdey..
sbb??
kami sgt mnghargai persahabatan kami..
n smemang nye mngenali kowng adelah knangan terindah dalam idop aku..
n xmungkin aku lpekn smpai ble2 pown..
syg kamoo~~~!!!
huk


~YUNKIES + ECAH ~



~ YUNKIES + ECAH + KAWAII +K.NORK + ABG BADRUL + ABG IZAN ~


~ KAMI THE YUNKIES ~