Saturday, June 20, 2009

+ tag dr GEEJO +

1.Apa Perasaan Anda Sekarang : xstabil.. knape?? tatawu.. sbb bosan KOWT.. huk ;(

2.Saya nak makan? : spicy chiken mcDeluxe ngn air milo.. prosperity~!!

3.Saya tak suka : prasaan sy skunk nieh.. ;(

4.Impian saya : nk jdi kan impian tuh knyataan~!! ;)

5.Haiwan yang saya tak suka: yg b'bise n makan owg~!!

6.Saya harapkan: yang terbaek ntok yg sume kawan2 sy n dri sy~!!

7.Jika boleh putarkan masa? : xnk pown~! ksilpan tuh 1 pngajaran.. kbaikan tuh 1 memori.. ;)

8.Saya pada 10 tahun akan datang? : sy nk tunaikan impian sy~!

9.Handphone saya adalah sebuah? : hp lah~!! xkn peti ais plak.. aiyoo ;p

10.Saya pernah bercinta sebanyak? : hehe rasie~!! malu lah.. aiyoo ;p

11.Saya suka pada? : meda yg cute2 n comey mcm shaye~!! ;p

12.Kawan-kawan saya..? : adalah yg terbaek..sbb skali kwn akn kekal kawan slamenye xkre ape pown yg kawan tu buat.. ;)

13.Pernah dikhianati? : pernah~!! n its really HURT.. ;(

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda? : ermm..confront?? forgive but never forget..

15.Senaraikan 8 orang untuk di Tag : sape nk buat??? buat lah eyh .. hak3 ;DD