Saturday, June 20, 2009

+ tagged from GEERA +

1. Kekasih saya adalah : YUNKIES~!! kwn2 n keluarga.. ;p
2. Saya sedang mendengar : ghazal ntok rabiah kat tb3..
3. Mungkin saya patut: sit back n relax.. ;)
4. Saya baru sudah : nanges~!! sbb jth blik air td.. ;p
5. Beza rakan, sahabat, kawan : kawan tu mcm angin slalu ade ngn kita..sahabat tu macam air, we need it to survive... kawan tuh macam nasik, mkanan ruji kite..kalo tade mati.. but at the end..sume kite perlukan ntok idop kn?? ;D
6. Saya tidak faham : knape ati mesti slalu xtenang..aku de wat slah ke??
8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : diam lah~!! (bonda jerit)
9. Makna kehidupan : life is subjective.. ;D
10. Cinta itu adalah: perkara yang makin kurang kat dunia nieh?? ;)
11.saya paling suke : duit~!! shoping~! hang out ngn kwn~!
12. Saya akan cuba : ntok jd yg t'baek.. di kalangan yg t'baek~!!
13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : sbb kite m'sia LAH..
14. Telefon bimbit saya : pnah ilang skali dlm KTM~!! sadis wooo..
15. Katil saya : da lme xjmpe~!! lme xblik umah.. ;(
16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : knape wat mcm tuh?? knape wt mcm ni? sbok je~!
17. Teknologi adalah : kperluan~!!
18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : mntx tlng ibu~!! ;p
19. Semalam : jmaat~!! sgt bosan weyh.. ;p
20. Hari ini : sabtu.. bosan kuasa 2 weyh.. ;(
21. Malam ini saya akan : mati bramai2 sbb bosan~!
22. Esok pagi pula saya akan : lyan prasaan bosan agi~!! n nk stdy lah.. ;p
23. Saya betul2 inginkan : g BTN~!! cm besh je downg kat sne.. huk
24. Badminton atau futsal : netball n handball~!! ;p
25. Karaoke : shuke DGR~!! haha ;p
26. Kereta : valkswegan mini wrne kuning~!!
27. Bilik yang terang atau gelap : sme je~!!
28. Makanan jepun : shushi~!! tempura.. nyum2 ;p
29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : shayng kamoo.. ;p
30. Siapa yang anda tag : lantak lah sape pown nk wat.. ;p