Tuesday, May 1, 2012

..: H.U.B.U.N.G.A.N :..

OLLA BLOGGERSSSS.
last monday dapat hadiah dr my parents..
tq to mak n ayah. busu n maksu.
and all my family yg sgt sweeeetttt.. ^_^
lagi2 baby shah!!


ok now bukan nak cakap pasal hadiah. but. nak cakap pasal HUBUNGAN.
hubungan yang kita ada dalam hidup ni sepatutnya membahagiakan. menenangkan. TAPI!!
tak semua orang bertuah untuk jumpa hubungan macam tu. adakalanya kita perlu menangis dahulu sebelum ketawa.

hubungan ni luas. tak semestinya hubungan dengan gf/bf. boleh jadi hubungan dengan keluarga, roomate, coursemate, schoolmate and macam2 lagi. setiap hubungan itu mesti diuji, mesti ade naik turun tapi apa yang penting adalah cara kita tangani untuk pastikan hubungan tu terus ada. kalau dalam akaun kira macam USAHA BERTERUSAN. lah..
baru2 ni one of my coursemate ade date. setahun tak jumpe bf die. n aku nampak riak bahagia dan gembira di wajah die. excited pon ye jugak. aku tumpang gembira. semoga hubungan mereka sentiasa di berkati Allah. semoga sampai ke jinjang pelamin.

oh. aku gembira sebab sem ni aku banyak memperbaiki dan membina semula banyak hubungan aku dengan orang sekeliling. kalau dulu terlalu sibuk dengan akiviti kolej dan kisah cinta sampai tak de masa nak bermesra dengan coursemate. sekarang lah masanya mengukuhkan silaturrahim yang ade. cinta dah tak ade materialitinya dalam hidup aku buat masa ni. tunggulah razizan razak masuk meminang. hahahha *ok itu poyo -_-"*



aku gembira bila orang sekeliling aku gembira. bila kawan2 aku gembira. dan aku sebagai kawan akan sentiasa cuba untuk ada dengan kawan2 aku bila mereka ada masasalah. aku akan cuba.



ok chaww~