Sunday, May 6, 2012

..:: K.A.W.A.N ::..




OLLA BLOGGERS...
weekend ni sangat hectic and bizi. dipenuhi dengan jemputan kawen. pheewww..
semua dah nak kawen and yang paling tak best bila ade soalan. "ayu tu bila lagi?" and buat masa ni aku ade jawapan yang paling selamat. "belajar pon tak habis lagi ni " tapi buat masa ni jelah. 2 bulan akan datang?

takmau lah cerita pasal kawen. bosan. bukan topik aku lagi buat masa ni. now ni aku just nak share happiness aku. sunshine aku. mulut2 kuat gossip aku. dan budak2 yang kadang2 menyakitkan hati jugak. tapi yang pasti aku sayang mereka. KAWAN!

aku memang dari dulu sangat suka buat geng. dari zaman sekolah lagi. tapi selalunya geng ni jadi secara tak sengaja. bukan lah kami pakat2 kata nak sehidup semati bagai. tak ade! kami rapat pon semua secara kebetulan. yang ini rapat dengan ini pastu bawak si itu lepak sekali. lama2 lepak jumpa sangat serasi. maka terjadilah geng. geng dari zaman sekolah ini kami bagi nama.
nama yang sangat sweet. combination nama kami. SYAKIRAHDINAT. Syazah, Kina, Rahmah, Dina and Natrah.


kami sangat camwhore! pergi mana2 pon sure bergambar je kerjanya. ahahah tapi yang tak best nye jarang dapat kumpul ber5. paling ramai pon ber4 jelah.. ntah bila nak ber5 ni. last sekali ber5 masa buka puasa tahun lepas. takkan nak tunggu puasa baru boleh ber5 lagi ni korangg oiii.. -_-"


alamak terkecik pulak. hehe maap! ^_^




k chaww ~